Умови доступності закладу для навчання дітей з особливими освітніми потребами
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в нашому закладі створені відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
- забезпечені педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (практичний психолог, учитель-дефектолог, учитель-логопед);
- створене сучасне, безпечне та комфортне освітнє середовище;
- здійснюється психолого-педагогічний супровід;
- створені умови для розвитку – обладнано логопедичний кабінет для проведення корекційно-розвиткових занять; кабінет вчителя - дефектолога, та кабінет практичного психолога.
- налагоджена співпраця з батьками.
- Забезпечено безперешкодний доступ до приміщення закладу освіти для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату (встановлено пандуси), однак не облаштовано окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, відсутні ліфти, підйомники.
Коментарi