Розклад занять

Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Веселка»

на 2018-2019 н. р.

Ясельна група Молодша група Молодша група
Назва групи «Волошка» група № 1 «Дзвіночок» група № 2 «Веселка» група № 3
Понеділок 1. Розвиток мовлення 2. Ознайомлення з природою 3. Ліпка – 16.00 Дидактичні та народні ігри 1.Фізичний розвиток – 9.25 2. Ознайомлення із соціумом (соціальний світ) 3. Літературна скринька Сюжетно-рольові гри 1. Розвиток мовлення 2. Ознайомлення із соціумом (соціальний світ) 3. Фізичний розвиток – 16.00 Конструктивно-будівельні ігри, СХД
Вівторок 1. Фізичний розвиток – 9.30 2. Сенсорний розвиток Ігри-драматизації, інсценівки 1. Музичний калейдоскоп – 9.25 2. Логіко-математичний розвиток 3. Ознайомлення із соціумом (предметний світ) Ігри-драматизації, інсценівки 1. Логіко-математичний розвиток 2. Музичний калейдоскоп – 9.50 3. Ліпка/Аплікація Ігри-драматизації, інсценівки
Середа 1. Музичний калейдоскоп – 9.30 2. Малювання Сюжетно-рольові ігри 1. Розвиток мовлення 2. Фізичний розвиток – 11.30 3. Малювання Спортивна/музична розвага – 16.00 1. Фізичний розвиток – 9.25 2. Театральна мозаїка 3. Ознайомлення із соціумом(предметний світ) Спортивна/музична розвага – 16.30
Четвер 1. Фізичний розвиток – 9.30 2. Літературна скринька/ Театральна мозаїка 3. Сенсорний розвиток (конструювання) 1. Музичний калейдоскоп – 9.00 2. Театральна мозаїка 3. Ліпка/Аплікація Конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Музичний калейдоскоп – 9.25 2. Малювання 3. Літературна скринька Сюжетно-рольові ігри
П’ятниця 1. Музичний калейдоскоп – 9.30 2. Ознайомлення з соціумом Конструктивно-будівельні ігри, ігри на розвиток сенсорики 1. Ознайомлення із природою 2. Піший перехід Колективна праця 1. Ознайомлення з природою 2. Піший перехід Колективна праця
Молодша група Середня група Середня група
Назва групи «Капітошка» група № 4 «Барвінок» група № 5 «Сонечко» група № 6
Понеділок 1. Музичний калейдоскоп – 9.25 2. Ознайомлення із соціумом (соціальний світ) 3. Ліпка/Аплікація Конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Логіко-математичний розвиток 2. Музичний калейдоскоп – 9.50 3. Малювання Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Музичний калейдоскоп – 9.00 2. Театральна мозаїка 3. Малювання Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД
Вівторок 1. Логіко-математичний розвиток 2. Піший перехід 3. Ознайомлення із соціумом(предметний світ) Спортивна/музична розвага – 16.00 1. Фізичний розвиток – 9.00 2. Літературна скринька 3. Ознайомлення із соціумом(соціальний світ) Спортивна/музична розвага – 16.30 1. Логіко-математичний розвиток 2. Фізичний розвиток – 11.30 3. Ліпка Спортивна/музична розвага – 16.30
Середа 1. Розвиток мовлення 2. Фізичний розвиток – 9.50 3. Театральна мозаїка Сюжетно-рольові ігри 1. Музичний калейдоскоп – 9.00 2. Театральна мозаїка 3. Ознайомлення із соціумом (предметний світ) Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Розвиток мовлення 2. Піший перехід 3. Ознайомлення із соціумом(соціальний світ) Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД
Четвер 1. Малювання 2. Фізичний розвиток – 11.30 3. Літературна скринька Ігри-драматизації, інсценівки 1. Розвиток мовлення 2. Піший перехід 3. Аплікація Сюжетно-рольові ігри/ігри драматизації 1. Фізичний розвиток – 9.00 2. Літературна скринька 3. Аплікація Сюжетно-рольові ігри/Ігри драматизації
П’ятниця 1. Ознайомлення із природою 2. Музичний калейдоскоп – 9.50 Колективна праця 1. Фізичний розвиток – 9.20 2. Ознайомлення з природою 3. Ліпка Колективна праця 1. Ознайомлення з природою 2. Музичний калейдоскоп – 11.30 3. Ознайомлення із соціумом (предметний світ) Колективна праця
Середня група Середня група Старша група
Назва групи «Фіалка» група № 7 «Полуничка» № 8 «Віночок» № 9
Понеділок 1. Розвиток мовлення 2. Фізичний розвиток – 11.30 3. Ліпка Спортивна/музична розвага – 16.00 1. Літературна скринька 2. Фізичний розвиток – 9.50 3. Малювання Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Логіко-математичний розвиток 2. Літературна скринька 3. Музичний калейдоскоп – 11.30 4. Аплікація Сюжетно-рольові ігри/ Ігри-драматизації
Вівторок 1. Музичний калейдоскоп – 9.00 2. Літературна скринька 3. Малювання Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Логіко-математичний розвиток 2. Піший перехід 3. Ліпка Спортивна/музична розвага – 16.00 1. Грамота 2. Фізичний розвиток – 9.50 3. Театральна мозаїка 4. Ліпка Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД
Середа 1. Логіко-математичний розвиток 2. Театральна мозаїка 3. Фізичний розвиток Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Розвиток мовлення 2. Музичний калейдоскоп – 9.50 3. Ознайомлення із соціумом (соціальний світ) Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Логіко-математичний розвиток 2. Малювання 3. Музичний калейдоскоп – 10.20 4. Ознайомлення з природою Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД
Четвер 1. Ознайомлення із соціумом(соціальний світ) 2. Музичний калейдоскоп – 9.50 3. Аплікація Сюжетно-рольові ігри/Ігри драматизації 1. Театральна мозаїка 2. Фізичний розвиток – 9.50 3. Аплікація Сюжетно-рольові ігри/Ігри драматизації 1. Грамота (письмо) 2. Ознайомлення із соціумом 3. Фізичний розвиток – 10.20 Музична/спортивна розваги – 16.30
П’ятниця 1. Ознайомлення з природою 2. Піший перехід 3. Ознайомлення із соціумом (предметний світ) Колективна праця 1. Музичний калейдоскоп – 9.00 2. Ознайомлення з природою 3. Ознайомлення із соціумом (предметний світ) Колективна праця 1. Розвиток мовлення 2. Ознайомлення з природою 3. Піший перехід Колективна праця
Старша група Старша група
Назва групи «Пролісок» група 10 «Бджілка» група № 11
Понеділок 1. Логіко-математичний розвиток 2. Літературна скринька 3. Музичний калейдоскоп – 10.20 Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Логіко-математичний розвиток 2. Літературна скринька 3. Фізичний розвиток – 10.20 Музична/спортивна розваги – 16.30
Вівторок 1.Грамота 2.Ознайомлення із природою 3.Фізичний розвиток – 10.20 4.Аплікація Сюжетно-рольові ігри / Ігри-драматизації 1. Грамота 2. Ознайомлення з природою 3. Музичний калейдоскоп – 10.20 4. Аплікація Сюжетно-рольові ігри/ Ігри-драматизації
Середа 1.Логіко-математичний розвиток 2.Малювання 3.Музичний калейдоскоп – 11.30 4.Ознайомлення з природою Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД 1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення із соціумом 3. Піший перехід 4. Ліпка Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будів ельні ігри, СХД
Четвер 1.Грамота (письмо) 2.Театральна мозаїка 3.Піший перехід 4.Ліпка Музична/ спортивна розвага – 16.00 1. Грамота (письмо) 2. Театральна мозаїка 3. Музичний калейдоскоп – 11.30 4. Ознайомлення з природою Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД
П’ятниця 1.Розвиток мовлення 2.Ознайомлення із соціумом 3.Фізичний розвиток – 11.30 Колективна праця 1. Розвиток мовлення 2. Фізичний розвиток – 9.50 3. Малювання Колективна праця
Спеціальна група для дітей з вадами зору «РОМАШКА» №12
Середня група Старша група
Понеділок 1.-------------------------- 2. ФПМУ 3.Художня література 1.ФПМУ 2.-------------------------- 3.Художня література
Ліпка Спортивні/музичні розваги – 16.00
Вівторок 1. ------------------------- 2. Розвиток мовлення 3.Музичний калейдоскоп – 11.30 1.Грамота 2.-------------------------- 3.Музичний калейдоскоп – 11.30
Ознайомлення з природою. Сюжетно-рольові ігри
Середа 1.-------------------------- 2.Малювання 3.Фізичний розвиток – 10.20 1.Розвиток мовлення 2.Малювання 3.Фізичний розвиток – 10.20
Корекційні заняття (розвиток графо моторних рухів) Художня праця І – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД
Четвер 1.-------------------------- 2.Аплікація 3.Музичний калейдоскоп – 10.20 1.Грамота (письмо) 2.Аплікація 3.Музичний калейдоскоп – 10.20
Художня праця ІІ – підгрупа, конструктивно-будівельні ігри, СХД, ігри-драматизації Корекційні заняття: розвиток практичних дій з предметами
П’ятниця 1.Ознайомлення з навколишнім 2.-------------------------- 3. Фізичний розвиток – 10.20 1.-------------------------- 2. Ознайомлення з навколишнім 3. Фізичний розвиток – 10.20
Корекційні заняття розвиток моторної координації : рухів рук, дотику та тактильних уявлень Колективна праця
Кiлькiсть переглядiв: 438

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.